Pani Ewa przeprowadziła blisko 30 dni szkoleniowych na zlecenie naszej firmy z zakresu: Obsługi klienta, Telefonicznej obsługi klienta, Skutecznej komunikacji, Zarządzania czasem, Psychologii negocjacji, Kreatywnego myślenia w zarządzaniu, Delegowania zadań i inne. Łącznie przeszkoliła ponad 120 osób między innymi z takich firm jak:
Crowley Data Poland Sp. Z o.o. ,
ENEA Spółka Akcyjna,
Energetyka Poznańska Przedsiębiorstwo Usług Energetycznych Energobud,
POLSKIE HURTOWNIE ALKOHOLI SP. Z O.O.,
Phoenix Contact Wielkopolska Sp. Z o.o.,
BAŁTYKGAZ SP. Z O.O.,
Eneos Spółka z o.o.,
Szkolenia zostały pozytywnie ocenione przez uczestników, zarówno jeśli chodzi o sposób prowadzenia, zawartość merytoryczną i wiedzę prowadzącego. Szczególnie pozytywnie uczestnicy wyrażali się o ćwiczeniach warsztatowych, które ułatwiały zrozumienie poszczególnych zagadnień oraz angażowały uczestników, nie pozwalając na znudzenie czy zmęczenie.
Z poważaniem,
Mirosława Spaleniak Jurkowska
Business Development Manager