utworzone przez Gronix | maj 11, 2016 |
Sytuacja kryzysu stanowi ogromne wyzwanie dla stabilności organizacji. Pojawia się wiele pytań, często także opór i polemika. Sposób przekazu, dobór kanału, środków i treści komunikatu mogą znacząco wpłynąć na szybszą akceptację dla zmian i właściwe działania. Szkolenie ma na celu pomóc osobom odpowiedzialnym za zarządzanie i motywowanie pracowników w sytuacji kryzysu poradzić sobie z odpowiedzialnością, za właściwe pokierowanie działaniami. Cel szkolenia Celem szkolenia jest przygotowanie osób, które pełnią w organizacji funkcje managerskie, bądź ponoszą odpowiedzialność za działania interwencyjne...
utworzone przez Gronix | maj 11, 2016 |
Cel szkolenia Dynamiczne zmiany na rynku pracy wymuszają na pracodawcach działania mające na celu dążenie do tego, by traktować pracowników organizacji, jako zasób i czynnik niezbędny do budowania przewagi konkurencyjnej. Coraz więcej firm decyduje się inwestować w rozwój działów personalnych, których zadaniem jest budować strategie zarządzania zasobami ludzkimi. Najnowsze badania potwierdzają, że dobrze funkcjonujący dział HR buduje dobrą atmosferę i stanowi fundament dla tworzenia kultury danej organizacji. Szkolenie Profesjonalny dział HR ma na celu prezentację najnowszych trendów w zarządzaniu...
utworzone przez Gronix | maj 11, 2016 |
Cele szkolenia Uczestnicy: uporządkują swoją wiedzę dotyczącą procesu sprzedaży, udoskonalą swoje umiejętności komunikacyjne niezbędne do prowadzenia skutecznych rozmów handlowych, zgodnie z kolejnymi etapami procesu sprzedaży, będą trenować prowadzenie rozmów handlowych, zmierzających do osiągnięcia wyznaczonych wcześniej celów, poznają metody kreatywnego rozwiązywania problemów i zastosują je do wygenerowania puli pomysłów na zwiększenie sprzedaży, przeanalizują i zaplanują działania, zwiększające sprzedaż, możliwe do wprowadzenia w realiach firmy. Poniższa oferta szkoleń zaplanowana jest na 3 dni. Zawartość merytoryczna może zmienić się, po szczegółowych uzgodnieniach...
utworzone przez Gronix | maj 11, 2016 |
Kto nie wie dokąd zmierza, Niech nie dziwi się, jeśli dotrze gdzie indziej… Mark Twain Cel szkolenia Nawet, jeśli w Państwa organizacji nie było do tej pory formalnego systemu oceniania pracowników, to i tak każdy pracownik podlega nieformalnym, często intuicyjnym ocenom przełożonych i podwładnych, współpracowników oraz własnej samoocenie. Opinie, które w ten sposób tworzymy, często są obarczone błędami i zniekształceniami, wynikającymi z naszego subiektywnego postrzegania i braku wiedzy psychologicznej. W związku z tym, chcąc uświadomić Państwu złożoność problemu a przede wszystkim pomóc w zmierzeniu się z...
utworzone przez Gronix | maj 11, 2016 |
Efektywna współpraca w zespole, rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktowych Cel szkolenia Celem szkolenia jest trening umiejętności współpracy a także poprawa i zbudowanie atmosfery otwartości i zaufania. Szkolenie ma nauczyć pracowników, jak radzić sobie w sytuacjach trudnych i efektywnie radzić sobie z problemami w relacjach ze współpracownikami. Adresaci Szkolenie przeznaczone jest dla tych, którzy na co dzień współpracują z innymi; dla osób, których charakter pracy wymaga stałego nawiązywania kontaktów międzyludzkich. Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia Integracja zespołu. Pogłębienie...